Posted On: Wednesday, March 16, 2016

Male Assault: Auto Rikshaw driver Amar sexually assaulted by women duo (Crime Patrol Dial 100, Episode 111 on 15th March 2016)


The story is about the molestation case of males. Mumbai police find the dead body of an Auto Driver Amar. When they start investigating the case they come to know that used to borrow money from many of his friends and having some relation with a bar girl Manisha. When the police ask Manisha, she tells them that Amar was an honest man and she prefers him because she had trust in him during late night. Few other people also praised Amar that he was a nice person.
Police also find a suicide note with his body where he declared that he wants to say sorry to his wife. The postmortem report reveals that Amar's body has several marks and bite marks. His private part was also injured.

पुलिस को ​ऑटो रिक्शा ड्राइवर अमर की लाश संदिघ्द अवस्था में एक नाले की किनारे मिलती है। पोस्टमॉर्टेम रिपोर्ट में पता चलता है की अमर के शरीर पर नोच-खरोच के बहुत से निशान हैं और उसके प्राइवेट पार्ट भी ज़ख़्मी है। जब पुलिस उसके बारे में खंगालना शुरू करती है तो हर कोई उसकी तारीफ करता है की वो एक अच्छा आदमी था। मगर ये भी जानने में आता है की पिछले कुछ समय से वो बहुत परेशान था किसी बात को लेकर और कई लोगो से रुपये उधार ले चुका था। एक और ऑटो ड्राइवर बताता है की उसका मनीषा नाम की एक बार से डांसर के साथ चक्कर था और वो उसके लिए रात रात भाग अपने घर से बहार रहता था। पुलिस जब उस बार डांसर मनीषा से पूछ-ताछ करती है तो वो भी बताती है अमर बहुत अच्छा इंसान था और वो उसके ऊपर विश्वास करती थी और रात में कहीं आना-जाना होता था तो उसी के साथ आना जाना पसंद करती थी क्युकी वो एक भरोसे वाला आदमी था। मनीषा भी पुलिस को बताती है की अमर ने उससे भी कुछ रुपये उधार लिए थे।

अमर के फ़ोन रिकार्ड्स में उसके एक दोस्त का नंबर और एक महिला का नंबर मिलता है और मामले की तफ्तीश करने पर पता चलता है की अमर और उसका ये दोस्त एक फ्लैट में दो महिलाओं के पास अक्सर जाया करते थे।

SonyLiv:
http://www.sonyliv.com/Nar-Balatkar-Crime-Patrol-Dial-100

YouTube: 
http://www.youtube.com/watch?v=lXYdDK1p-Rc

Inspired by a Delhi (2015) case below:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2016/03/crime-patrol-delhi-woman-who-tried-to.html

No comments:

Post a Comment