Posted On: Sunday, October 13, 2019

Zanjeer: West Bengal's serial killer Kamruzaman Sarkar (Ep 61/62 on 06, 07 Oct, 2019 Crime Patrol Satark Season 2)


ज़ंजीर
The Chain

Shruti is a housewife who is badly scarred after a recent attack on her. Her husband brings her to a psychiatrist where she tells that a man attacked her while she was alone at her home. He wanted to kill her but her smartness saved her life.
The city is also shaken with similar incidents where an unknown man enters the home to check Gas meter reading and suddenly attacks the lady because he already knows that she is alone at home. First, he kills the lady then has sex with her body.

गृहणी श्रुति बेहद डरी हुई है. उसका पति उसको एक मनोचिकित्सक के पास ले जाता है जहाँ वो बताती है की उसके ऊपर उसके घर में ही एक आदमी ने अटैक किया था जो उसको मार डालना चाहता था मगर उसकी चुस्ती के चलते वो आदमी डर के भाग गया. इस वारदात के बाद से उसको हमेशा ये डर लगा रहता है की दरवाज़े पर कोई है और जब भी दरवाज़े की घंटी बजती है तो वो डर से कामप उठती है.

शहर में इसी से मिलती-जुलती और भी घटनाएँ हो रही हैं जहाँ एक आदमी गैस का मीटर चेक करने के बहाने घर के अंदर दाख़िल होता है. उस आदमी को पहले से ये पता रहता है की घर में महिला के अलावा और कोई नहीं है. वो घर में घुस कर महिला की एक लोहे की चेन से हत्या करता है और फिर लाश के साथ रेप करता है.

inside story
YouTube | Dailymotion

Online Episode on SonyLiv:
Part 1: www.sonyliv.com...07-Oct-2019
Part 2: www.sonyliv.com...08-Oct-2019

Online Episode on MXPlayer:
Part 1: www.mxplayer.in...06-Oct-2019
Part 2: www.mxplayer.in...07-Oct-2019

Online Episode on YouTube (Available in few countries):
Part 1: www.youtube.com/watch?v=1Ly50cnD5BE
Part 2: www.youtube.com/watch?v=F9I9hV-dl7M

2 comments: