INSIDESTORIES.CO.IN BANNER

ads header

Bindapur Blind Murder: Man found dead in his room, police suspect murder (Episode 107, 108 - 4th, 5th May 2012)


ब्लाइंड मर्डर
Blind Murder
A blind murder case solved by Delhi Police. Blind murder is that murder which has no clue with it. But the Delhi police took 5 days to fully solve this case.

दिल्ली के बिंदापुर इलाक़े के एक फ़्लैट के दरवाज़े से ख़ून बहता नज़र आ रहा है. आस-पड़ोस के लोग इस बात की ख़बर पुलिस को देते हैं. पुलिस आकर दरवाज़ा खुलवाती है तो अंदर फ़र्श पर एक आदमी की लाश मिलती है. पड़ोसियों का कहना है की ये फ़्लैट अभी कुछ दिन पहले ही किराए पर उठाया गया है. मकानमालिक से पूछने पर वो बताता है की उसका ये फ़्लैट एक ब्रोकर देखता है. ब्रोकर से पता करने पे वो बताता है की फ़्लैट लेने वाले आदमी श्रीधर बसवप्पा था और उसने उसी दिन डील फ़िक्स कर दी थी, फ़्लैट पूरी तरफ़ से तैयार नहीं है फिर भी मगर ये लाश जिस आदमी की है वो वो आदमी नहीं है जिसने ये फ़्लैट रेंट पे लिया था. वो आईडी प्रूफ़ के तौर पे फ़्लैट लेने वाले का पैन कार्ड की कापी पुलिस को देता है. पैन कार्ड के आधार पर जब पुलिस छानबीन करती है तो पता चलता है कि ये पैन कार्ड फ़र्ज़ी है जो कि बैंगलोर के एक आदमी का है.
Madhuri Sharma played
by Geetanjali Mishra

Dead-body of a man found at a rented home at Bindapur. No one knows who's dead body is that. Police start an investigation and first, they catch the Broker (Property Dealer) who allotted that flat to a unknown person only based on the xerox of a PAN card after that they found a lady named Madhuri (played by Geetanjali Mishra)

Online Episode in Hindi:
thrill-suspense.blogspot.com/2012/05/crime-patrol-episode-107-4th-may-2012.html

Online Episode on Youtube (Bengali):
Part 1: www.youtube.com/watch?v=yJCaJxdRc60
Part 2: www.youtube.com/watch?v=Lub1BSrofSE 

Post a Comment

4 Comments

Unknown said…
Where is therila link ho nee video, pl
Unknown said…
Link plan form this episode
you can watch it here: https://www.indiantvclassics.co.in/2012/05/crime-patrol-episode-107-4th-may-2012.html
you can watch it here: https://www.indiantvclassics.co.in/2012/05/crime-patrol-episode-107-4th-may-2012.html